2 Temmuz 2009 Perşembe

Okulum hakkinda..

Benim gittigim okulun adi Hillcrest.Altinci siniftayim.Yuz elli civari ogrenci var okulumda.Uc donemli bir okul.Sabahleyin saat sekiz'de baslayip oglen dort'te de bitiyor.Onu otuzbes gece evden getirdigim beslenmemi yiyorum onbire kadar.Sonra onikiyi kirkbes gecede okulun yaptigi ogle yemegini yiyorum.Dort olduktan sonra bende servisimle eve gidiyorum.Ilk donem kizlar beyzbol oynuyor beden dersinde erkeklerde kriket.Ikinci donem her ikiside hokey oynuyor ama buz hokeyi degil.Ucuncu donemde kizlar netball oynuyor erkeklerde rugby ve futbol.
Okulumda Batian,Lenana ve Nelion diye isimlendirilmis gruplar var.Ben Lenana'dayim.Her siniflardan yaklasik dort bes kisi oluyor gruplarda.Derslerde iyi performans gosterirsen puan ve puanlar alabiliyorsun.Ogretmenimizde sinifta tablonun ustunde asili olan cetele tablosuna kac puan aldiysak koyuyor.Derslerimizde tarih,cografya,matematik,ingilizce,dizayn ve teknoloji,resim,bilgisayar,beden,okuma,jimnastik,fen,kimya,biyoloji,fizik ve dahasi...Ve her ders icin de farkli siniflar var tarih ve cografya haric.
Dun bir Temmuz'da bizim su gruplarin Muzik yarismasi vardi.Hem resim sergiside vardi o da yarismaydi.Ogrencilerin velileri veya baska velilerin istedigi kisilerin resmini alma haklari vardi.Serginin amaci toplanan paralari buradaki durumu kotu olan okullara gondermekti.Muzik yarismasi baslamisti.Her grup bir tane Ingilizce bir parca soylediler.Sonrada her grup Kenya'nin dili olan Swahili'ce soyleyecegi sarkilari soyledi.Malaika sarkisini soyleyen Nema juri uyesiydi.Nema malaika'yi soylediginde,herkes ayakta alkisladi cunku cok guzel sesi vardi.Zaman gelmisti artik sonuclar icin Ingilizce sarkida birinci Lenana,ikinci Nelion,ucuncude Batian'di.Swahilice olan sarkidada birinci yine Lenana benim icinde bulundugum grup,ikinci Batian,ucuncude Nelion'di.Puan toplaminda birinci Lenana ikinci Batian ve ucuncude Nelion'di.Yani benim grubum birinci gelmisti cok sevincliydim.En caliskan grupta Lenana'ydi. Insallah hep boyle devam eder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder