2 Temmuz 2009 Perşembe

Neden mi Kenya?

Yasadigim ulke Kenya. 28 Mayis 2008 tarihinde Kenya'da yasayan amcam bize gelmisti.Ben uyuduktan sonra Kenyayla ilgili bahsediyormus amcam.Bi keresindede onlar konusurken duymustum o zaman anlamistim zaten.Daha sonra amcamlar gittiler.

Bir hafta sonra annem ve babam bana sormaya basladilar. Kenya'da yasamak istiyor musun ?Orda daha iyi okullar var ama ingilizce ogrenmen gerekiyor once demislerdi. Bende direk gitmek istiyorum dedim.

Ben onbir Temmuz´da tek basima Kenya'ya geldim.Ingilizceyi hic bilmezken.Kahire'de sekiz saat bekledim ucak aktarmali oldugu icin.Uzun bekleyisten sonra nihayet ben artik Kenya'daydim. Amcam, almaya gelmisti beni.Annem ve babam Turkiye´deki isleri bitirip geliceklerdi buraya.Ben yavas yavas alismaya basladim.Okulum iki Eylul'de baslayacakti.Annemlerde sekiz Eylul'de geliceklerdi buraya.Ben okula baslamis yeni arkadaslar edinmistim bile.Ama cok iyi anlasamiyorduk cunku ingilizcem yetersizdi.Ilk haftam bitti. Pazar gunu annem ve babam geldi .Cok sevinmistim onlari gordugumde.Uc aydir gormuyodum.Uc ay sonra babam is icin Nairobi´den Malindi´ye gitti.

Su an ben okulumdan dolayi Nairobi´deyim. Babam Malindi´de. Annemde biraz babamin yaninda biraz benim yanimda kaliyor.Olan bana ve babama oluyor. Birbirimizi goremiyoruz. Sadece donemim bitince bir ayligina goruyorum.Annem bizden biraz daha sansli cunku ikimizide goruyor. Ama babamla olsa beni merak ediyor, benim yanimda olsa babami merak ediyor.Tek dilegim en kisa zamanda biraraya gelmek...Babami cooook ozledim.

1 yorum:

  1. merhaba Burak'cim.. merak ettim Nairobi'de okul doneminde yalniz mi kaliyosun? yoksa okulun yatili mi? bu arada cabuk uyum saglamana gercekten hayran kaldim. hele efendigiline cok daha hayran kaldim. hayat boyu cok basarili bi gec olucaksin bundan eminim.
    Avustralya'dan sevgiler..

    YanıtlaSil