3 Temmuz 2009 Cuma

My uncle is a LOSER !!!


Amcam isten geldiginde Playstation'da mac yapalimmi diye soruyor.Bende hep evet diyorum.Sonra bende takimlari hazirliyorum.Her zaman ayni takim oynariz mesela Fransa-Fransa gibi cunku amcam guclerimiz esit olur demisti.Ben Ispanya yaptim takimlarimizi.Biz maca basladik.Top bi o kalede bi bu kalede.Amcamim yapamadigi ise calim atamamak oysa ben amcama kolayca calim atiyorum.Bazen calim atarkende topu amcama kaptiriyorum.Ben 1 gol attim kafa goluydu hatta.Ilk yari bitti.Ben artik preslemeye basladim amcam ataga geciyo defansi kosturuyorum topu kaybediyor amcam.Amcam kontra ataga gecti defans yok kaleciyle karsi karsiya ve Gol...1-1 olmustu mac.
Son saniyelerdi artik dakika 90.Bende ataga gectim sut ve kaleci kurtardi.Korner kullanacaktim.Bunu atmak zorundaydim.Ekstra zamana gitmek istemiyordum.Ben korneri kullandim amcam kafayi vurarak topu uzaklastirdi fakata top hala bendeydi.Karambol vardi sut cektim fakat karambolun icindeydi top.Sonra top benim onume geldi kaleciyle karsi karsiya GOLLLL !!! Amcam yikilmisti o golle.Amcam dediki bir mac daha yapalim dedi bu sefer takimlar Fransa olsun dedi.

Mac hazir diye seslendim amcama.Amcam stresliydi yenildiginden dolayi.Amcam benim kaleye dogru gelmeye basliyordu.Enerjisini almis gibiydi.Neyse ilk yarida ben 3 gol yedim.Amcamda diyoduki 3-0 yeniyorum.Sifirida uzunca tekrarliyodu hic gol atmadigim icin.Ben baya bi sinirledim.Ben dedimki Anelkanin babasi geliyor dedim.Ikinci yariya basladik.Ben 3-1 yaptim.Sut ceker gibi yaptim sonrada ice pas verdim gol oldu kaleci sasirmisti.
Mac bitmisti 3-3 yapmistim.Ekstra zaman yaptik.Ilk yarisinda sonuc ayniydi.Ikinci yarisinda ben 3-4 yapmistim.Amcami yine yenmistim.Geriden gelerek.Hepte kaybediyo amcam yavv.Buda amcama ders olsun "Kendine cok guvenme"...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder