1 Ocak 2010 Cuma

Yeni bir yil , yeni bir hayat

Uzun bir aradan sonra size yeniden merhaba diyerek burdayim yine.Bir onceki yazimda yazdigimda Malindide tatil yapicagim demistim.Fakat artik ben Malindide yasiyorum.Nairobi'den esyalarim buraya gonderildi artik Annem,Babamla birlikteyim.Yeni bir okula gidiyorum.Braeburn Mombasa International School(Braeburn Mombasa Uluslararasi Okulu)Malindiden 1 saat 45 dakika sonra olan Mombasa sehrinin girisindedir.Evimiz okuldan uzak oldugu icin ben yurtta kaliyorum.Nairobideyken hic istememe ragmen kaliyorum ve cok eglenceli bi yer keske herkes kalsa.Yeni arkadaslar edindim.Matematik,fen,fransizca,yuzme,tarih,cografya ve muzik dersimi cok gelistirdim.Sonra uzun bir aradan sonra istedigim sey oldu.Yeni bir kediye sahip.Anemin arkadasi hediye etti bize.Ilk baslarda cirkin diyoduk.Ama simdi biraz kilo alinca tatli bisey oldu.Adini Naz koyduk. HERKESE MUTLU YILLAR !

2 yorum:

  1. Canim oglum,en guzel gunleri yasaman dilegiyle..gunlerin dolu dolu neseyle,saglikla, huzurla dolu gecsin..mutlu yillar!!

    YanıtlaSil
  2. canim oglum,gunlerin birbirinden guzel gecsin..mutlu yillar...

    YanıtlaSil